کامران نَرجِه

مجموعه مقالات ، یادداشت ها و گزارشهای مطبوعاتی

تبلیغات تبلیغات

کارگری؛ افتخار یا ناکامی؟

11 اردیبهشت (مصادف با اول ماه می) که به عنوان روزجهانی کارگر نامگذاری شده، فرصت مناسبی برای ارزیابی عزتمندی این شغل در ایران است. شغل کارگری در ایران که زمانی یک افتخار محسوب می شد، سالهاست به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی چندان مورد استقبال جوانان جویای کار نیست. کارگری که پیامبراسلام (ص) با افتخار بر دستان او بوسه می زد، اینک در کوران تورم اقتصادی کشور شرمسارانه قادر به تأمین معاش خانواده خود نیست و به دلیل ضعف قراردادهای شغلی در 96 درصد از کارگاه های
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها